بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
ورود به باشگاه صدتایی ها با یک برد ارزشمند

ورود به باشگاه صدتایی ها با یک برد ارزشمند

 

تنها دو روز پس از تمدید قراردادسرمربی بانوان یوونتوس، تا سال 2022، این سرمربی نشان داد که با فاصله بهترین مربی حاضر در ایتالیا است. ریتا گوارینو که از زمان حضور بر روی نیمکت یووه، موفق بر کسب سه اسکودتو، یک کوپا ایتالیا و دو سوپرجام شده است، همچنان قدرتمند به جلو می‌رود و مسابقه به مسابقه دختران را به بهترین شکل هدایت می‌کند. در روزی که تعداد کل بازی‌های تیم بانوان یوونتوس در تمامی رقابت‌ها به عدد 100 رسید و 82 برد، 7 تساوی و تنها 11 شکست نتیجه‌ای بی‌نظیر برای یک تیم تازه تأسیس به‌حساب می‌آید، بی‌شک گوارینو یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های این موفقیت است.

 

کسب پیروزی مقابل تیم سرسخت امپولی که تنها چند روز از بازی دو تیم در قالب بازی‌های کوپا ایتالیا و نتیجه شگفت‌انگیز 5 بر 4 آن می‌گذرد، کار هر سرمربی نیست. کاری که البته گوارینو با سربلندی از پس آن بر آمد و دختران را با نتیجه 3 بر صفر به خانه برمی‌گرداند.

 

این بازی که در قالب بازی‌های هفته سیزدهم سری A، همانند بازی قبلی در شهر توسکانی برگزار شد، با بریس کریستیانا جیرلی و تک گل هرتینگ به سوی دختران بیانکونری تمام شد. اگرچه در این رقابت جیرلی موفق شد با زدن دو گل و رساندن تعداد گل‌هایش به عدد 13، همچنان عنوان خانم گلی این رقابت‌ها را یدک بکشد، بی شک ستاره این بازی باربارا بونانسه‌آ لقب خواهد گرفت که زمینه‌ساز هر سه گل تیمش بود و با ثبت سه پاس گل در یک بازی، آماری درخشان از خود برجای گذاشت.

 

ریتا گوارینو برای این بازی از نفرات زیر استفاده کرد:

 

جولیانی، هیرینن (از دقیقه40 لاندورف) ، چرنویا (از دقیقه20 ایپولیتو) ، روسوچی، جیرلی (از دقیقه 32 استاشکووا) ، بونانسه‌آ، بواتین، هرتیگ (از دقیقه 40 برتی) ، زمانیان، سالوی و سمبرانت.

 

این بازی برخلاف بازی پیشین با سرعت بالایی آغاز نشد و دو تیم همچنان در حال‌وهوای بازی قبل، محتاطانه پا به زمین بازی گذاشتند. رفته رفته یووه سعی کرد نبض بازی را در اختیار بگیرد و با ورود به محوطه جریمه امپولی، این تیم را تحت فشار قرار دهد.

 

ورود به محوطه جریمه حریف باعث شد تا چندین موقعیت خوب ایجاد شود و در دقیقه 27 کریستیا جیرلی اولین توپ را وارد دروازه امپولی کرد و با وجود پرش زیاد دروازه‌بان، توپ خود را به تور چسباند.
فشار همچنان ادامه داشت و یوونتوسی‌ها چندین موقعیت دیگر ایجاد کردند که هیچکدام راهی به دروازه رقیب نیافتند تا با همان تک گل جیرلی دو تیم راهی رختکن شوند.
نیمه دوم نیز با حملات دختران بانوی پیر اغاز شد و در دقیقه 57 هرتینگ با یک شوت زیبا با پای راست نشان داد از چه شم بالایی برای گلزنی برخوردار است.
تنها شش دقیقه بعد باز هم شماره ده یوونتوس، جیرلی، برای سومین بار دروازه امپولی را باز کرد تا همچنان بر مدار گلزنی باشد.

 

گوارینو نیز پس از پیروزی تیمش با اشاره به صدمین بازی تیم بانوان گفت:

 

از همان ابتدا سعی کردیم خودمان را به حریف تحمیل کنیم اما در نیمه اول در استفاده از تمام موقعیت‌های گلزنی که ایجاد کردیم موفق نبودیم. به طور کلی از عملکرد و توجهی که در طول مسابقه نشان داده‌ایم راضی هستیم، به خصوص با توجه به ارزش بی‌چون و چرای حریفمان. همچنین بسیار خوشحالیم که صدمین بازی خود را با پیروزی جشن گرفتیم. ما در حال پیشرفت در راهی زیبا هستیم و این اعداد نمایانگر این امر هستند.

 

گفتنی است بازی بعدی یوونتوس نیز با تیم امپولی در قالب رقابت‌های کوپا ایتالیا، بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی در خانه یوونتوس برگزار می‌شود. این بازی در تاریخ 13 فوریه ساعت 17 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: